Szczegóły

Miejsce Przystanek Drzewina, Kaszuby
Nazwa wycieczkiOlimpiada Sportów Nietypowych
Wiek Uczestników7-17 lat
MOŻLIWA LICZBA UCZESTNIKÓW 20-100 os.
Cena20-35 osób – 65 zł/os.
35-70 osób – 59 zł/os.
Wyżywienie12 zł/os. ognisko z kiełbaskami

18 zł/os. dwudaniowy obiad przygotowywany na miejscu

Dojazdmożliwość zamówienia transportu

Kontakt, rezerwacje

Michał Boniec m.boniec@kompas.pl
tel. 696 40 32 32
Małgorzata Baumann m.baumann@kompas.pl
tel. 696 40 32 41

[recaptcha class:center-captcha]

Plan

Przywitanie – zapoznanie
Na sam początek oswoimy się z naszym terenem, poznamy plan wspólnego pobytu i zaczniemy zabawę. Nasi Instruktorzy wprowadzą Was w fabułę i program naszej wspólnej zabawy. Zostaną rozdane odpowiednie atrybuty i przydzielone zostaną role w grupach. Na tym etapie utworzymy nazwy i drużyny, które wspólnie pracować będą na sukces. Poznacie się wzajemnie z zupełnie innej strony niż w szkolnych ławkach.

Pięciobój fikuśny
Poszczególne drużyny zmierzą się ze sobą w pięciu przedziwnych konkurencjach, w których każdy będzie miała do wykonania niecodzienne zadanie. Liczy się czas, współpraca, dobra koordynacja i zwinność.

Ekesz kekesz
Gra ciesząca się niezmiennym powodzeniem i uznaniem wśród młodzieży na wszelkich wyjazdach grupowych. Chcesz poznać co kryje za sobą ta intrygująca nazwa? Zapraszamy do gry!

SuperNET, czyli turniej siatkówki niebywałej
Siatkówka nie jest Twoją najmocniejszą dyscyplina sportu? A może wręcz przeciwnie – masz do tego sportu niespotykany talent i smykałkę? Obojętnie jaka jest odpowiedź na to pytanie – podczas naszego turnieju pokochasz siatkówkę na nowo! Wielka piłka dmuchana, woreczek z grochem, a może balon wypełniony wodą? W taką siatkówkę jeszcze nie graliście!

Skarpety Leo Messiego
Zasady tej gry są oparte na piłce nożnej. Zamiast piłki gra się dwiema związanymi ze sobą, wypełnionymi piaskiem skarpetkami. Każdy z graczy ma patyk którym przerzucane są skarpetki. Skarpetki można podawać sobie w bok bądź do tyłu. Poza strzałem do bramki nie można rzucać nimi do przodu. Zadaniem każdego z zespołów jest zdobyć jak największą liczbę wbić.

Blanketball
Gra oparta na zasadach zbliżonych do siatkówki. Zawodnicy odbijają piłkę za pomocą specjalnego koca trzymanego przez kilka osób. Nie tylko zręczność będzie nam niezbędna – współpraca i dobra koordynacja grupowa też się nam przydadzą.

Kula sferyczna
Zabawa, która dostarczy wszystkim dużo emocji. Została wymyślona w Nowej Zelandii przez Zorbsa Dwane’a i Adrew Akers’a, którzy nazwali ta atrakcję „zorbem”. Urządzenie składa się z dwóch kul, jednej mniejszej zawieszonej w drugiej znacznie większej, przerwa pomiędzy nimi wypełniona jest powietrzem. Do środka mniejszej kuli wchodzi uczestnik, przypina się specjalnymi pasami i… toczy się w dół zbocza! Cała zabawa przypomina nieco pralkę ale jest uwielbiana przez młodszych i starszych! Urządzenie posiada wszelkie atesty bezpieczeństwa.

ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ
(przy wcześniejszym zamówieniu):

Strzelanie z ASG
To zajęcia strzelania do tarczy, bronią do złudzenia przypominającą oryginał – amerykański karabin szturmowy M15-A4. Każdy przeżywa dreszcz emocji dotykając sprzętu znanego tylko z filmów!

Strzelanie z łuków
Poznamy również broń znaną od stuleci – jedną z najszlachetniejszych odmian sportu – łucznictwo. Uczestnicy strzelać będą do tarczy z łuków sportowych.

INO
Impreza na orientację. Czas przyswoić najważniejsze umiejętności orientacyjne: obsługa kompasu, planowanie strategiczne i taktyczne, orientowanie mapy, poruszanie się w trudnym terenie. Na trasie czekają na was nie tylko punkty do odnalezienia, ale także szereg zadań logicznych oraz sprawnościowych do wykonania. Duża dawka adrenaliny gwarantowana!

INO pozwala na kilka razy szybsze przyswojenie wszystkich zagadnień związanych z orienteeringiem, wynika to z faktu, iż w trakcie zwykłej wycieczki czy wyprawy pieszej podejmujemy około 2 – 3 decyzji strategicznych oraz od 10 do 15 decyzji taktycznych. Biorąc udział w INO musimy podejmować decyzję znacznie częściej ze względu na utrudnienia terenowe, zmęczenie partnerów , czy też zmiany strategii dotarcia do danego punktu kontrolnego.